Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 25


DUMMA DOKTOR!!

Skrev ett långt inlägg igår på tåget men det har tydligen inte publicerat och försvunnit. Men jag kom hem säkert som ni förstår och jag idag har jag spenderat dagen på sjukthuset med att få nålar i nacket. Har nämligen tagit prover och nålar är inte m
ina bästa vänner om man säger så. D.U.M.M.A. DOKTOR!!! Efter det blev det fika på stan med Alexandra och nu ligger jag och Emelie i soffan framför the big bang teroi på tv. Kladdkaka står på menyn och ett ton tjejsnack. Vi hörs imorgon jag strejkar bloggen kväll. Ciao


____________________________________________________

2 kommentarer:

sandraa sa...

jason derulo - watcha say är sjukt bra! :)

min favorit just nu är bricnk - i dont wanna love her

har du något bra förslag till mej?

Robin sa...

Fin bild på dig!

Jaa skulle va helt underbart ... mitt drömresemål har alltid varit Hawaii så dit skulle jag vilja åka nu o njuta av livet, vart skulle du vilja dra?

OC va grymt bra, man blev ju lätt beroende! ;)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL