Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 13

BE COOL STAY IN SCHOOL.

Nu har jag kommit hem efter en lite girl time på stan med Emelie & Sofia, hittade inget speciellt men rean verkar ju vara kvar, vilket alltid kan bli roligt under nästa inkomstdatum... !! Träningsskorna är ju fortfarande inte inhandlat så det står ju överst på min inköpslista vill jag lova, det är ju dags att trimma kroppen inför sommaren HAHA!?!?!! Ne men lite träning är ju enbra medicin för att klara mig igenom denna hets termin!! Har så mycket i skolan att jag inte orkar tänka på det! Men ca 5 månader kvar så det håller ju motivationen uppe på en medelnivå så att säga. Så det är vad denna helg består av PLUGG PLUGG OCH MERA PLUGG och det blir det även nu, Hörs senare Ciao!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg bild gumman du passar bra på pappas kontor! ses snart!

Anonym sa...

Snygg bild gumman du passar bra på pappas kontor! ses snart!

Kim sa...

Grym du är Karro !! Plugga på!

Lisen (lisen.19910202@hotmail.com) sa...

Hur orkar du plugga på helgerna? fin blogg // Lisen

Piinky - a story about a girl sa...

haha joo han är hel skum!

Kram

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL