Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, januari 17


AZUM NIGHT AND SOME PICTURES


Emelie gick nyss och jag ligger nu i min härliga soffa helt slut. Har ätit en utsökt middag, kollar på enn grym film vid namn "i love you, man" och ätit en massa godis och chips. Vi fick även en liten crazy idè att fota lite bilder med lite retro stuk vilket jag inte vet om jag kan kalla det haha!!. Slänger upp några bilder så får de tala för sig själv. Dont say OHH NO befor you seen it!! Kommer nog att använda en bild till projektet som jag nämnt lite för er, ni får veta mer när jag orkar berätta. Nu ska jag ringa min Alexander, för honom saknar jag som mest en lördagsnatt som denna! Godnatt bloggen!


_____________________________________________

5 kommentarer:

Linn-Lay sa...

åhh tack:) har du haft en bra natt då?

Emelie sa...

fina bilder :)

Fabian sa...

Vacker du är Karolin.

Anonym sa...

snyggggiiiiiiiinnnnnnnnnnnnng!!!

Anonym sa...

vad coola biler, tar du mycket foton?

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL