Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, december 13

IT HURTS!!!

Mitt huvud är en tickande bomb! Det värker i vågor som kan jämföras med att brainfreze gånger 10!!! Matchen var rolig, Emelie hängde med i klacken och suckade och buade åt det andra laget som om hon hörde hemma där!!

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att voltaren tabletten skall verka vilket den inte verkar göra!! Emelie är här och diskar just nu (sånna vänner ska man behålla skämt och sido!!) Vi ska laga tacos så fort jag kan röra på mig utan att vilja skricka! Ikväll får jag nog tyvärr komma lite efter i plugget och ta det lugnt. Får hoppas att detta är över imorgon så att jag kan ta igen! Så vi hörs imorgon kära läsare! Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

ciiz sa...

du ska ta treo de hjälper :D

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL