Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, december 9

IM GONNE MAKE YOU CRAWL.

Tvätten hänger på tork och jag ligger i soffan för att snart njuta av några avsnitt av the hills. Kollade mailen förut vilket jag inte gör allt för ofta och där fann jag en himla massa bland annat hade min lärare skickat ut att dagens media lektioner är inställda vilket leder till att jag kan slappa här tills något annat faller mig in. Vilken är precis vad jag tänker göra....So now in to world full of dramaqueens.


You better learn to crawl
You better learn to crawl
Before i walk away
Before i walk away

3 kommentarer:

naztybunny sa...

hehe japp ;) allt bra med dig?

naztybunny sa...

härligt. ;) Jodå SÅÅÅ trött bara så ska nog hoppa ner i sängen en sväng :)

Camilla sa...

Det är inte lika bra utan lauren tycker jag, men brody är så snygg!!! Fin blogg du har frästen läser den varje dag. kram

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL