Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 11

HOLD MY HAND N NEVER LET GO

Nehe hörrni, min fredags käll blir inte så mycket mer spännande än idolfinalen, men hur spännande var inte den!?!?!Hur fint var det inte när Erik tog upp sin far i meningen "hold my hand and never let go", eller när flickvännen fick kärlekens blick dock tycker jag att flcikan borde klivit av scenen efter det!! men a star for a minute verkarde locka. Kan inte fatta hur man kan sjunga så bra med så mycket känslor i kroppen, sjukt grymt!

Lillebror och Lillasyster sitter i publiken och ja antar att båda är glada att sin favorit vann. När det gäller fortsättningen på min fredags kväll lutar det åt lussebullen jag köpte förut, lite julmust och en bra film! Jag klagar inte alls tvärtom jag njuter, en lung fredags kväll är precis det jag behöver. Hörs imorgon då är det lördag och jag ska sova ut utan en klocka på alarm!

Vinnar låter "Higher" kommer definitivt att hamna på min spelningslista.

2 kommentarer:

sara sa...

Hej! TACK! Vad glad jag blir. Jag hade älskat att ha sånt hår men tyvärr är det en peruk...mitt hår är visserligen svart men spikrakt! Dötrist!

Är du bra på flaggor???....

Lucy sa...

Jag missade att se finalen :O Så ska se reprisen, men tycker det va rätt att Erik vann!

Tack för sömn-rastlös-tipsen! :)

xoxo
lucy

www.kreativtkaos.blogg.se

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL