Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 10

He says to meIf you play, you play for keeps.
l
Har min sista lektion, textkom vilket är rätt onördigt då vi har eget arbete, fridah sitter här bredvid mig och nynnar på rihannas nya hit, vilket är rätt sjukt då jag själv haft låten i huvudet hela dagen. Do you read my mind sucker!?!?! Haha Snacka om telepati !!!!

Ikväll kanske planerna har ändrats, Fridah och jag kanske går på Winnerbäck!!! iallafall eftersom att Bella inte kunde komma, allt beror på hur snäll min pappa har varit på pengafronten. Så håll tummarna. Nemen nu hörrni kläcker flickan en kommentar att hon tycker att vi ska ansöka till nästa paradise hotell, programmet kan ju kallas smygporr enligt många haha!! Vad tycker ni? Aja Nu ska jag snart ringa min älskade Daniella, saknar henne till tusen fan vad pruttigt det är att bo 30mil bort från sina bästa vänner. Fy bananas säger jag bara!

Dagens outfit!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL