Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 14

DET LÖNAR SIG SNART!

Har parkerat mig i en plugghörna här hemma, godispåsen är framme och melissa horn spelas på en bra ljudnivå. Här ska det minsann inte störas. Har fått in en behövande dos av socialtliv förut då jag var och fikade med Alexandra sen blidde det ett snabbbesök hos elin för att lämna julgodis. Åker till pappa i sthlm på fredag och på måndag fortsätter jag i kurs mot Göteborg, vilket betyder att julkramar från Linköpingsborna måste ske i veckan! Dock inte på torsdag då vi kör klassfest här hos mig, men mer om detta senare NU PLUGG!!!

Allt stess och plugg kommer vara värt när jag själv får ha en egen sådan här mössa!
Bara 6månader kvar, Längtar!
Bild från våren 2007, Antons student!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL