Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, december 7

GODMORGON HÄR INNE VÅR HERRE OCH FRU...

Tja, jag är inte uppe med tuppen utan har inte riktigt somnat än. Att det beror på att jag vaknat kl. 16.00 i några dagar nu och vänt upp och ner på dygnet förnekar jag starkt men vafan, vita lögner är okej eller vad säger ni !?!?! Skämt osidå förstås!

Kom precis hem från Elin, där hon, jag och my tagit oss igenom tre riktigt läskiga filmer. Jag har aldrig varit ett fann av skräckisar men inatt passade de helt perfekt. Saknade dock en manlig trygghet i huset, kingston Elins fyrbente son hjälpte inte oss ett dug när han kröp ner under bordet! Menmen väckte sofia för frukost men nu har hon somnat igen. Jag hade tänk ta en powernap innan skolan men vi alla vet hur det slutar då!

Får ta svansen mellan bena helt enkelt och bita ihop, har hört att det endast blir lucia träning i skolan så jag tror jag ändrar mig, det där med att vara med i lucia tåget var nog inte en så dum idè ändå fridah! hörs sen!

p.s: Är det bara jag som tycker att årets julkalender S***R sjukt mycket, stackars alla barn. Kommer ihåg när Greveholm och Pelle svanslös var höjdpunkten med att vakna varje morgon!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL