Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, december 30


...And im out!

Dagen före den större smällen har anlänt och jag har en miljon saker att göra, i allafall känns det som det. Skall till banken, byta en klänning i stan, inhandla alkoholintaget för imorgon och förbreda så att allt är klart inför denna överskattande dag. Planerna ser i allafall ut så att jag och min bästa vän skall fira med Andreas och company med middag, drinkar och en massa annat. Vad kvällen sedan leder oss är oklart men park lane är inte helt struket från listan.

Igår åkte vi in till hemmaplan i majorna och åt en utsöktmiddag med härliga människor. Tyckte jag såg en bekant från linkan i hörnet där men eftersom att spelmaskinerna inte gav mig någon tur igår var jag arg och tog en klunk cocacola tills svars. haha Aja nu måste jag lägga på en kol, pappa ringde nyss och tyckte jag var dum som inte redan åkt Menmen jag är ju han själv upp i dagen så att säga. Hörs sen!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL