Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 12

WHO IM I?

Nu har jag pluggat klart för ikväll, ska nu ta en lång och härlig dusch innan jag kryper ner till sängs och kollar på gossip girls nya avsnitt.

Gick till affären förut för att köpa lite choklad, stod länge och valde bland allt gott i hyllan men det fick till sist bli en liten toblerone & en dubbel break, när jag kom till kassas säger mannen att den lilla ynka Tobleronen på 1 decimeter kostar 19kr, låter inte detta orimligt i era öron i alla fall betalade men undrade för mig själv om mannen bakom kassan lurat mig och jag tror minsann han gjort detta för på hemköp som är sjukt mycket dyrare kostar skiten 11kr! haha Blir inte förbannad för att den var dyr utan för att mannen kunde lura mig, jag hatar att bli lurad !!

Aja nog om det nu ska jag sjunga till Jonny Cash i duschen tills grannarna kommer och knackar!! Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL