Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, november 8

USE SOMEBODY
Söndagar är till för att ta det lungt och det är precis vad jag spenderat hela dagen med, sov några extra timmar och ick upp runt 3 tiden, myste med min lilla katt innan jag satte på tv & njöt av alla underbara repriser.

Till middag blev det pizza & min favorit dryck Hallonsoda, på söndagar äter man och man äter vad man vill enligt mig.

Gårdagen var förövrigt riktigt trevlig, Robin som vi var hos avr en riktig höjdare på låttexter så jag förväntar mig en singstar kväll inomkort, kvällen fortsatte på Platå med grabbarna för mig del och Martin dansade som aldrig förr. Hem kom jag med en cheaseburgare till nattamat haha menmen Snart kommer Sofia och joinar min myskväll, ska försöka få ut henna på en promenad men det är inget jag lovar.

Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL