Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 16

PAIN IS TEMPORARY AND PRIDE IS FOREVER.

Att jag aldrig kan lära mig! Att ta en powernap klockan 20.00 är ingen bra ide nu sitter jag vaken och klockan är över 1. Visst brukar jag säga att det är på natten det finns tid till de tråkiga sakerna men inatt känner jag inte för något annat än att sova men jag kan inte!

Har så himla ont i magen som jag alltid har vid den här tiden i månaden, kommer ihåg när jag va arg på min kusin Linnea när vi var i portugal och skulle till poolen. När jag skulle komma hem till henne så att vi kunde gå låg hon i sängen och åmade, jag var runt 9år då och förstod inte att mens kunde göra så ont, jag tyckte hon var elak! Jag ville ju bada i poolen, ett halvår senare och jag förstod! I portugal så firar man när flickor får sin mens " till äran att dom blivit kvinnor" så självklart hjälpte presenterna man fick men nu några år senare får man juh inga presenter längre!

Jag har iallafall knaprat ipren, ätit en massa choklad och nu ska ja kolla lite på mina favorit serier, tacka gudarna för denna webbsidan (klickaHär)

Hörs om några timmar, skolan börjar klockan tio och jag har tänkt komma i tid!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL