Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 4

GIVE ME A HAND HERE

Godkväll i stugan, nu ligger jag verkligen nerbäddad i mys här hemma, ni vet den stora killtröjan, mysfilten, te, ja hela köret. Kollar just nu på Arga snickaren, han är ju helt klockren. Han styr och ställer och sätter husägarna på plats! Önskar att någon kunde pusha mig så när det gäller skolan, en skolpolis som hela tiden får en att inse att det är för ens bästa. Men sån tur har vi ju inte!!!

Kom ju hem för en stund sedan, gick hela vägen till ljungkan i snöregn och frös rumpan av mig. Inte nog med det när jag kom fram såg jag att det var utomhus, dock var både Fridah & Fia riktigt fina och hela grejen var riktigt roligt att se på. Ska se om fridah kan donera någon cool bild så att ni kan få en bild av hur det såg ut!!!

Så som sagt blev det mys istället för utgång som vi satsar på imorgon istället med övernattning hos mig. Nu börjar snart Greys och jag ska njuta till fullo innan jag tar tag i idrottsarbetet och skriver klart skiten. Ska dock försöka ringa min suriga pappa med som verkar vara kall som alperna idag! Pusspuss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL