Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, november 21

DOING THE BAMBAMBOOM

Nu har jag kört hela svenssons fredagens lista, det har varit familjemiddag, lekar och fredags mys med Idol och där med också eftersnacket sen har jag tryckt i mig en massa onyttigheter (och pappa undrar varför han fått en liten kula till mage haha !!! svaret fredagsmysets allvar)

Är dock helt slutoch ska snart lämna denna värld och inta Jan Blunds. Imorgon väntar fika med Alexandra klockan 12 så pigg och kry måste jag vara, kommar nog antagligen väckas av mitt yrväder till lillasyster ändå, damnt!! men klockan är ställd på tio! Jag älskar mina syskon men jag är inte alls van vid detta stök! Haha ! Aja Im out!

P.s: denna knöl på nacken gör mig galen TA BORT NU!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL