Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 10

CATS ARE WILD

Jag är helt slut, kom hem från skolan runt 4tiden då det bara var att lämna av väskan och vidare till afären, Emelie kom ju hit på middag & det blev tacos till en hel familj. Riktigt gott, dock efteråt dega vi framför tv då jag slumrade till. Vi hade ju hopp på att våra katter skulle dra fram vitflaggan och bli sams men icke icke, det hade juh gjort kattpassandet när vi åker till göteborg så mycket lättare. Nu blir det lite svårare istället menmen det går ändå!

Emelie gick juh för en stund sedan och jag har städat undan lite och krypit ner under täcket, DH är vad som gäller för mig ikväll sen blir det sömn på hög nivå. Disken får vänta tills imorgon för min kropp är helt slut, vakande ju som sagt riktigt tidigt imorse.

Så godnatt på er så hörs vi imorgon Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL