Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, oktober 13

ohhnooo!

Okej, nackdelen med att bo nära centrum och fotbollsvallen är att man hör varende liten händelse som pågår där, jag må gilla fotboll men när det är någon idiot som tror att de kan sjunga nationalsången utan att få en att vilja stänga av öronen är det inte okej! Jag har nu skrivit på min loggbok till mitt projekt arbete och tänkte börja med mitt argumenterade tal, jag hade en grym ide men nu vill jag bara tala om hur iriterande detta är. Så jag ger upp och skriver det i skolan imon har trots allt tills på fredag på mig. Nu blir det mat & slapphet framför tvn.

Vill också berätta att jag har världens bästa mamma som stöttar mig till max, även om jag är 30mil bort så har jag henne alltid med mig, då menar jag inte bara att jag har henne med mig i mobilen då hon ständigt ringer och skickar sms utan i hjärtat och i hjärnan. Hennes ord är som ingraverade. Saknar att få en kram när hon kommer hem från jobbet, ännu något jag saknar med att bo i Göteborg. Menmen kämpakämpa på nu, Jennifer påminde mig att det snart är 200dagen till studenten, kan man bli mer peppad?

1 kommentar:

jennifer sa...

asså Karro, vi måste verkligen starta nedräkningsklubben till studenten :D det vore hur kul som helst. göra massor skoj, gå ut, ta ett glas, dansa loss, klä upp oss osv. me like!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL