Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 8

Maria Swan behöver en stadig man!

Nu var det dags, dags för mig att lägga mig i en av mina vänner privatliv. Maria Swan är en sprallig tjej som har haft det lite torrt på killfronten, iallafall när det gäller bra killar. Så Maria är en tjej som biter mer än hon pratar, hon har skinn på näsan och de mest underbaraste läpparna gud kan skapa. Hon har ett skratt som får en att skratta med & hennes ögon tindrar när hon är lycklig. På dagarna jobbar hon inom hotelbranschen & hon umgås ofta med sina vänner. Om du skall bjuda ut henne är donkan stället hon uppskrattar mest, ge henne en meny och mossarella sticks & du har en second dejt direkt. För att få henne på fall krävs det dock också att du är en jordnära kille & minst några cm längre än henne. Du får gärna komma från något utav balkan länderna & ha det där badboy i blicken men då endast där. Du får inte äga några skärmkepsar & vita byxor är strängt förbjudet. Tror du att du är något för henne? Maila mig eller skriv en kommentar så ska vi nog kunna fixa en dejt eller två. Frästen så får du gärna ha en snygg bil, bra jobb & en familj lika öppen som du. ( att du ska vara öppen är inget krav men ett stort plus, hennes bästa vänner måste ju också tycka om dig & vi är några stycken! )

1 kommentar:

Anonym sa...

får jag tipsa om en kille?..niclas jörgensen heter han och han är en sjukt bra kille på på ut/insidan;)..hör av er haha ciao

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL