Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 1

Körkort nästa!

Just nu ligger jag med Daniella i min mammas härliga säng, vi har varit på äventyr i staden med danis lilla pärla sedan klockan 7 idag, stop på bilen har vi fått 3ggr och donkan har varit ett utan dom. Även jag har fått köra lite, på väg hem från alexandra så stannade vi till vid en parkering och jag hoppa in i framsätet. Måste säga att jag var grym eftersom det var min första gång i en bil. Körde så att det rykte haha inte bokstavligt talat dock. Körkortet borde jag fan snart ta tag i alltså det va ju skit kul! Har även hunnit med att umgås med min mormor&morfar på förmiddagen vi fikade hos kusiner och förbrede inför morgon dagen. Mamma har ingen aning om vad som väntar henne haha :) Menmen nu ska vi sova, E ville joina oss men tyvärr är det girls night only haha godnatt!

Det enda som fattas nu är Maria Swan!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL