Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, oktober 3

Karolin = hangover!

VILKEN KVÄLL! Gårdagen kunde inte blivit mer lyckad än den var, mamma blev glatt överaskad närjag med ögon binden förde henne till festlokalen där hennes familj & vänner väntade. God mat och en massa prat senare satt jag och tjejerna och drack de vi alltid dricker när systemet hinner stänga. Daniellas pappas special. haha. Vidare gick vi, Isa körde oss in till staden sen var det Parkan som gällde. Det blev helrör för flickorna och det kändes som att det var vår tur att bjuda tillbaka grabbarna med de vägra och det blev mer till oss. Dansade till någon brud trampade sönder min fot (läs: som idag är helt blå) & tillslut var det som vanligt bara jag och bullen kvar. En viss Paulina fick i sig förmycket och behövde eskort hem av resten. haha Kvällen slutade inte som jag tänkt mig men de kunde man tydligen inte begära efter en kväll som denna. Tack för igår iallafall, idag mår vi sämre och utgången ligger på tveksamhetens sida idag. Ciao
-
p.s: Bilder kommer.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL