Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, oktober 14

240 dagar kvar

Nu har halva skoldagen gått och jag har nu håltimme fram tills min sista lektion. Skulle taigt en fika med Alexandra idag, men vi två lyckas alltid få något att komma ivägen, idag ringde hennes jobb in henne så vi har förflyttat det till imorgon. Såg de nya "aussie" grabbarna förut, kändes konstigt att inte hälsa men sanningen är att jag inte känner dom och även om vi har något gemensamt så är det inget jag vill ha igen! Iallafall eftersom skolan ska jag förbi stan och inhandla nödvändigheter sen hade jag tänkt sola också. Får se om Andrea har tid för en fika när jag ändå är i stan menmen nu blir det iallafall att umgås med tjejerna i klassen. Vi har börjat nedräkningen, 240dagar kvar till studenten, imorgon är det 239. Längtar som sjutton!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL