Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, september 8

ÖGA MOT ÖGA MED TOKIO HOTEL OM NÅGRA TIMMAR.!!!

Snart komme pappa och ska säga hejdå, sen drar jag in till staden och fika med olivia en snabbis, har inte träffat flickan på nästan 2år så det ska bli kul!!! Är dock hur nervös som helst för om 3 timmar sitter jag och fridah öga mot öga med TOKIO HOTEL!!!!!!!! Detta är helt sjukt att vi fick detta, iallafall var på banken en snabbis eftersom att det strula med överföringar fyfan vad jag hatar swedbank! Menmen om några dagarar är jag rik igen hehe :) Då blir det göteborg och bellas födelsedag som gäller, påtala om bella sitter jag och lyssnar på lugna favoriter och tänker på henne. Hon blir stor tjej nu, hehe :) aja nu ska jag plocka undan lite innan pappa får en spel. Puss så länge så hörs vi på tåget ikväll!!! Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL