Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 30

hör mig sa jag!

Godkväll, ni undrar säkert vad mitt hemliga uppdrag var, jo det är så att jag sitter på tåget till Göteborg i skrivandes stund. Har tänkt att ha en lång weekend eftersom att vi har studiedag och under denna weekend blir det att fira mamma på ett överaskande vis och umgås med mina älskade vänner som jag saknat så. Vad jag planerar för min mor kan jag tyvärr inte avslöja då hon läser varje rad här i min blogg men kan berätta att jag skiter i vad hon säger att hon inte vill fira, hon fyller 45år och detta ska firas rejält :) Aja nu passerar vi Skövde, morfar&mormor hämtar mig och jag ska krama ihjäl dom. Efter det blir det bellas tur & förhoppningsvis kommer Daniella karlsson också förbi! Åh vad jag har saknat härliga Göteborg!!! Nu ska jag luta mig tillbaka i sätet och lyssna till min guds ljuva stämma. Hörs sen puss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL