Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, september 22

GB GLASS?

Haha måste berätta det roligaste slanget jag hört på länge, när jag och linnea gick till hemmakväll så hade hon på sig sköna mjukiskläder, gåsjackan och ett par vanliga gympa skor. Så åker en bil förbi och ropar GB, HAHAHA så frågar jag vafan han menade med det? Jag tänkte liksom på GB GLASS men då berättar hon att GB är ett slang i malmö som står för GANGSTA BITCH!!!!!!!!!! HAHAHAHA har ni hört något fulare?!!?!?!!! Aja hon såg ut som en GB enligt honom alltså haha, filmen är grym frästen, ni vet den där killen som aldrig ringde tillbaka. Han ligger inte på sjukhus, hans mamma har inte dött (eller iallafall 98% av fallen) han vill helt enkelt inte träffa dig, det är inget undantag utan det är the rule. Haha ni fattar inget alls eller hur, se filmer är det enda jag kan säga. Och se den snart!!! Ciao

Jag & GB har det rikitgt mysigt här i soffan vill jag lova!

1 kommentar:

Fridah sa...

"He's just not that into you" ... Sett filmen 90278373 gånger, har den på datan, hahaha :D ses ikväll. Pusss

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL