Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, augusti 28

Never say never

Så det där glas vinet igår som bara skulle vara ett glas vin blev två och 2h senare tog vi shotar i baren och dansade på dansgolvet på platå. Sån spontan utgång men också en sådan där lyckad en. När vakterna kom och sa att det var dags för oss partypinglor att mingla hem hann vi knappt komma i rätt riktning innan vi helt plötsligt hade var sin cocacola i handen och var på väg till en efterfest med några trevliga människor, Kvällen slutade runt halv tio i morse då jag somnade i min underbara säng.
...Nu är dock klockan snart halv fem och jag ska hoppa in i duschen för att sedan möta upp emelie på stan för shopping och kaffe i mängder. Ikväll blir det middag, förfest med glamour som tema och sedan utgång om min kropp står ut en galen kväll till. Nu måste jag rusa. Ciao

p.s: Att göra en sån sak är bara ett sätt att bevisa att du inte är värd att vara min vän.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL