Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, juli 15

updt


Nu ligger jag med min lilla katt och hostar på soffan, blev lite ändrade planer förut skulle ju träffat Pawo men då när Mommo, Dani & Petro huxflux kom från ingenstans blev det ett dopp i poolen hemma hos dani och mys. Dock kanske inte så smart med tanke på min förkylning men som sagt man lever bara en gång. Har iallafall lagt upp alla bilder på face från hultan nu & förut pratade jag med Elin som gav mig en liten uppdatering på vad som sker i linkan. Rätt sjukt att grabbarna var på hultan utan att jag visste om de, hade ju alltid varit kul att ses. Hoppas iallafall att ni alla i linkan lever och mår bra, jag saknar er tro absolut inget annat. Saknar där med även fridah, min lilla kanin som lever lyx i grekland. Jag följer din blogg älskling du ser ut att ha det toppen ( Fridah Läs:! träffade någon om du förstår på hultan, han frågade efter dig). . .
Btw : Har även slått mitt huvud ihop med Tom, eftersom att vi tycker att det ska bli en till grillning så inom kort komme ni alla inblandade bli informerade. Aja antar väl att det är dags att sova, Melissa har redan somnat på mitt bröst och imorgon väntar akuten, fotboll på heden & möte med far min som är i gbg. Vi hörs på morgonkvisten eller något, godnatt.

Ta mig tillbaka till då allting stod still

Jag fick höra sanningen idag

1 kommentar:

FRIDAH sa...

Hej älskling. Jag saknar dig så jag spricker. Min telefon är askonstig men ska verkigen försla ringa sen idag :) okej?! .. Hihi, hoppas du svarar. LOVE YOU!. PUSS

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL