Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juli 2

Kämpa på lillen

Min lilla älskling är sjuk, han krusar efter närhet och jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag visste att det fanns en chans att han inte skulle kunna överleva eftersom han är så liten (3veckor) och inte har någon mamma men inte fan trodde jag att det skulle vara så här nära på att han kanske avlider. Har gråtit en svätt vill jag lova. Så ni alla får hålla tummarna för min tuffe lilla katt som kämpar för att få i sig sin katt mjölk. .. Idag har jag varit med Bella & Hanna vid hanmen och bdat, solat & planerat inför hultan, frästen ni ska veta att jag vågade hoppa från bron okej det är ca 3 m avstånd men vafan höjder är något jag verkligen inte gillar. Igår blev det ju utgång också, en utav mina bästa återligen, gick ut med becca och sarah men väl inne på Deep var, jenny, jossan, niclas. mats och tusen fler på g. Fick även träffa på min snygging som var alldeles för mysig. Åh kunde han inte vara här nu? aja nu ska jag ta han om min katt. Vi hörs imon då det blir tält uppsättning, biljettköp och mycket annat.

P.s: har ny mobil så¨har typ inga nummer, har dock samma nr så ni som känner mig privat släng i väg ett sms så att jag kan få erat nr igen, love.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL