Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juni 9

so much to do n so little time

Nu sitter jag i skolan på textkommen, har idag fått reda på att jag fick VG i samhällskunskap och att jag har två prov kvar i svenskan om jag vill få ett VG. Så jag kan tala om en sak, ingen fika, ingen utgång, inget mys tills jag klarat detta. Blir arg på mig själv annars kan jag tala om. Menmen imorgon är det klassensdag och om det regnar vilket det förmodligen gör blir det film Eva och Adam (den ungdomliga versionen) alltså nostalgi till mellanstadiet! Menmen mer om nostalgi i nästa inlägg nu blir det nyhetsartikel och så ska det låta med saft & popcorn med klassen. Ciao

P.s: Lisa Chile är lite för långt för lilla mig att åka bara sådär. Men jag önskar dig all lycka när du flyttar gumman, kommer sakna våra nattfilmer. :)

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL