Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juni 18

`Me'NmybigFATass`

Herregud Karolin Chambel är här med förklarad som ett fetto!!!! Stannade på en mack för en stund sedan och jag ville ha något gott och en dricka, det blev en hel påse ostbågar, fanta och kexchoklad och inte nog med det fick jag en klubba av gubben bakom disken (kände mig som fem år igen). Sen när mamma ringde för att se vart vi var (vi är i borås tror jag) och vad vi ville ha till middag sa mormor kycklig eller något medans jag slängde mig på telefonen och bad henne beställa hem familjepizza till oss alla. Vet inte vad det är med mig, men något är fel. Okej att jag var bredd på att få donkan men bara för att jag sov när vi åkte förbi fick jag ju ingen, bara detta inte blir långvarigt som jens sa igår " tänk på beach 09" Skämtåsido dock :) Menmen nu är vi snart framma så jag ska läsa klart det sista av cosmo sen blir det pizza med familjen innan jag drar och möter bella för planering och jag antar stress till max. Kiss n hugs

p.s: att fråga om du tabba dig är väl ganska ologiskt?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL