Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juni 30

La Bella vida

Har inte hunnit med någob uppdatering i detta underbara vädret har jobbar förmiddagar i två dagar nu och efter jobbet har jag träffat flickorna, igår blev det en lång promenad och mys på ramberget och idag blev det lilleby, dock har småtonåringar tagit över hela stället så efter vi pressat oss lite & badat i iskallt vatten bar vi oss av. Bella & Jag tog en runda på backaplan, där det blev fynd letande & en stor glass, och när jag säger stor menar jag inte lite stor utan helt enorm. Värmen schteekte fortfarande så ett dop i Eriksberg var det enda rätta enligt oss, bellas päron var ju där & även annat trevligt folk så nu har vi tagit vara på dagen till fullo & ska fortsätta kvällen med en drink på stan. Vad som händer efteråt är ingen som vet men antagligen finns det chanser på utgång, isåfall hoppas jag att få träffa min snygging .

p.s: bilder från dagen kommer inom kort,

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL