Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, juni 13

i want to be somebody`s princess

Nu har jag städat undan efter en myskväll med tjejerna på infokomp. Vi har haft en riktigt tjejkväll, med skvaller, fniss och allt det där som hör till. Lagade även tacos och tryckte i oss en stor godispåse då vi trändes i sängen. Vi är rätt roliga flickor och studentresan nästa år ska allt bli av, vi kommer ha så himla kul! Vi saknade dock fridah denna kväll men vi stötte på henne en stund då vi tog vägen förbi ågatan innan Elin skulle med tåget. Och jag säger bara en sak tacka gud för att vi inte gick ut idag, det är ju en j'vla djungel där nere. !!!!! Nu ligger jag iallafall i sängen och hade tänkt börja om på gossipgirl bokserien som ligger i låderna och dammar. Ska även hinna med att måla naglarna tror jag. Hoppas ni alla studenter överlever på ågatan inatt, vi hörs imon, då gbg kanske väntar´. . .

1 kommentar:

jennifer sa...

riktigt mysig kväll måste jag säga :) vi måste hitta på fler sådana saker tillsammans :D haha vi var ju ett riktigt sex and the city gäng igår när vi fyra satt och trängdes i sängen, hihi. kommer sakna dig när du är i göteborg gullunge :D puss <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL