Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, maj 26

to much n so little time

Nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska slå 11 så att vi flickor kan gå på lunch, ínte för att jag är jätte sugen på skolmat utan för en tripp i solens tecken bara är något jag längtar efter. Solen gör mig så lycklig. Gårdagen spenderades väl, efter en runda på stan och fika med Becca, blev det en tuppis och sedan en powerwalk runt ån samtidigt som jag pratade med Bella om våra hultsfreds planer och mycket annat. På kvällen blev det en öl på 55:an men härliga människor och sedan blev det alldelses för sen läggdags men vafan jag kom i tid idag iallafall så det får vara okej för den här gången iallafall.
Frästen vet ni hur körigt mitt plugg schema är nu helt sjukt, jag har så mycket att göra på så kort tid att varje minut behöver planeras. Kan knappt tänka på allt jag har att göra utan att få huvudvärk! Menmen nu måste jag iallafall tänka lite dags för lite plugg innan lunchen, ska allt göra klart skiten nu.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

p.s: vart är shrek=?

1 kommentar:

idaw sa...

ligger nyvaken hemma i sängen babe!! cya 2morrow?

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL