Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, maj 22

Sthlm - family time

Nu sitter jag hemma hos pappa, det blev ingen grönan eftersom att regnet inte slutade vräka ner. Menmen vi tog en runda i solna centrum och sedan blev det bowling. Killarna mot tjejerna och Brosan och pappa är sjukt stolta över att dom vann, MED 7POÄNG!!! menmen en rematch kommer komma och då borde dem passa sig eller vad säger du Lillan? Frästen var inne på face förut och såg att stevie ängtligen kommit in där såg även att han har en blogg. Jag tycker allt att ni ska kika in här, ... Finns en bild på natta och dennis som är minnesvärd kan jag lova haha... Aja snart blir det middag men ska nog dra med min syrran ner till konsum. Så vi hörs ikväll blir inget speciellt förutom att hänga med familjen kanske en film? Kanske hyra en film? Hörs imon då hoppas vi på uppehåll så att vi kan ränna på grönan så det står härliga till!


Mini lillan har lärt sig att gå / en gammal bild på mig och lillebrosan i julas
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL