Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 11

Skämtåsido

Här med förklarar jag IDA WIDEGREN portat från den här bloggen allt hon kommenterar eller läser kommer att bli anmält hos basse. Ne, sitter i skolan med jennifer bredvid mig, lite längre bort i ett hörn sitter ida och terrar allt hon kommer över. Just nu är det Lise som är hennes target. ! ! ! Vilken brud och vilket liv. Snart är det samhäll och ida ska få reda på att hon fått ig på genus delen. Fy vad hemskt, stackars flicka tror vi alla borde göra en namn insamling för ett krävande möte med kurator. Nu är det samhäll, håll tummarna för henne jag vet att hon är en konstig typ och ni flesta hatar henne men ge henne en chans att bli bra igen. Hon behöver er hjälp.

Kiss n hugs

Karolin Chambel

2 kommentarer:

idaw sa...

HAHAHAAHAHAHAHHAHA JAG HATAR DIG!!!!!! du ska aldrig mer få gå till mig på psykologsnack, du kommer få gå själv till maten FÖRALLTID HORA!!! du är en ensamvarg som sitter i ett hörn med en strutmössa. jag är mvgmaterial, du är ig. puss gumman:) du får sitta själv hela dagen!!!!!!!!!!!!!11

Anonym sa...

I love you. And Ida. And Jennifer. And Josse. AND Elin! <3

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL