Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, maj 28

It is written all over your face'!!!

Tjenixen, igår blev det ju utgång efter matchen även om Min man förlorade stort. Becca och jag hade nog den mest konstigaste men roligaste kvällen på länge, och inte för att låta som kisse nu men jag var sjukt snygg igår. Idag är dock självförtroendet lite over the top men det passar ju bra eftersom att jag även ikväll har planer på bus. Kevin little som ni kanske minns, är ju ikväll på otten och som det salsafreaket jag är, är det också en självklarhet att jag ska dit ikväll och dansa tills min tå går under, skadade den lilla stackaren igår. För övrigt har jag inte gjort så mycket idag borde plugga rumpan av mig men har sagt att jag ska köra på det i helgen... Menmen nu är det dags att hoppa in i duschen och göra mig redo för att förfesta hos bonasa. Vill dock tillägga att killar i den här staden borde ta en kurs i vett och etikett. Inte för att jag blir förvånad men helt ärligt släpp stenen.
Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL