Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 25

home sweet home

Nu är jag hemma i min lägenhet i linkan igen, gårdagen spenderades på grönan med familj, vinster, salsa och en massa åkturer. Med andra ord en lyckad dag, solen kom fram fram emot eftermiddagen och satte pricken på i, på kvällen blev det mys med pappa och en massa gott. Träffade Becca och Ivana förut på en kaffe på stan och sedan blev det även kaffe i solen på beccas gård så efter en massa skit snack en hel del cigg och bland annat ostkaka är jag nu som sagt hemma och har precis kommit in från tvättstugan, fy vad mycket tvätt det blir efter bara en helg!!! Menmen nu blir det lite plugg medans tvätten torkar och sedan är det dags för mig att sova i min älskade säng.
Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL