Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, maj 27

ÅH GUD SÅ RÄTT VI HAR!

Sitter i skolan på övertid, har massa arbeten som ska in nästa vecka. Internationell Politik är något jag inte föredrar vill jag lova menmen klockan 3 blir det staden iallafall, är på jakt efter ett par nya shoes, Natta tipsa om ett par hon tyckte jag skulle ha så det blir väl att man tvingar ner henne efter hjälp. Ska även träffa Becca som vanligt, ikväll blir det ju final match och öl är ett måste. Antagligen blir det att vi ser matchen hemma hos mig med middag och mys innan vi blir taggade inför en utekväll eller vad säger ni? Gårdagen var en toppen dag tills en viss uppenbarelse, jag, Becca och Natta hade tjejkväll med gamla godingar, dans, kärleksprat och promenad. Och sedan en kvälls fika på storan innan vi vandra iväg, det finns juh en video som inte kommer visas för allmänheter om jag säger så. Vi är för roliga ibland och om vi har rätt åh gud så rätt vi har. Menmen kvällen slutade med Natta liggande bredvid i in säng, en uppenbarelse och allergiattack menmen jag lever och nu är detnya tag. Nu måste jag fortsätta, vill ju ha betyg i smakens tecken eller vad säger ni?

Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL