Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, april 29

im going to rock this party

Nu är klänningen äntligen min, efter en chock att den var slut kom becca med en i handen och räddade min dag, min kväll men framför allt mitt humör. Så nu sitter jag här, alldeles för sent för att mitt lilla huvud ska förstå och komma på vad som ska packas ner och inte. Har inte kommit långt med andra ord. Ska hinna duscha och måla naglarna innan jag somnar också plus hitta det häfte vi måste ha till nationella imon. Menmen jag håller på att sansa mig för att få allt att kunna gå ihop. Kommer fram vid halv åtta imon, så det blir partyfix och party med en gång :) menmen nu ska jag ligga i lite vi hörs efter duschen om jag inte somnat redan då, Nu: Packa Sen: duschen

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL