Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 2

IM COOL CAUSE I GO TO SCHOOL

Nu är helgens bravader spikade så nu gäller det bara att hitta outfiten. Istället för att dra till norrköping på fredag blir det lördag då vi ska på dolphins matchen och sedan middag och utgång med grabbarna basket. Ska allt bli lite spännande, det är ju trots allt min första utgång i Norrköping och om några snyggingar är på plats blir det bara ett plus i kanten eller vad säger ni? På fredag blir det istället utgång här i linköping och fira andrea lite på platå. . . Iallafall nu är snart denna dagen slut klockan är runt halv nio och jag ska snart sätta igång med genus arbetet och plugga in det sista inför provet imorgon. Mediekunskap är inte mitt favorit ämne men jag ska allt klara det galant för ni håller väl tummarna? Hade dock inte skadat med något gott att äta men eftersom att den här J*vla tandvärken inte går över så blir det nog soppa för mig ikväll. . . Vad serveras på erat bord?
Kiss n Hugs¨
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL