Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, mars 29

Right round

Kan ni förstå att klockan redan är halv 8 och det är fortfarande ljust ute? Sitter hemma hos Natta Gunk och kollar GG, har haft en riktigt lugn helg med mys med tjejerna till max, i fredags blev det ett glas vin på Sangria med N, I & B. Och igår blev det chillkrök hos mig med N, I, E & B till matchen mellan portugal - sverige. Förutom att vi fick se en usel match och höra "den här stan" ur nattas mun så blev kvällen lyckad på sitt egna lilla vis även om det kröp i hela kroppen av viljan till utgång. Men eftersom att vi älskar att trotsa den här staden dansade vi till right round i min lilla etta. Iallafall jag vet att uppdateringen usel men lovar snart har jag bredbandet inkopplat och då kommer ni inte missa en sekund. Ha n toppen vecka jag hoppa vi hörs.
Kiss n Hugs.
Karolin Chambel

P.S... Fridah även om linköping ä hur tråkigt som helst ibland finns det folk so saknar dig hemma och i skolan, lämna storstaden och kom till skolan imorgon!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL