Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, mars 14

18 jävla år!

Idag är det ingen vanlig dag för det är min 18årsdag!
HURRAHURRAHURRA.

Kom precis hem till Göteborg och möttes av min älskade morfar med en bamse kram, idag är det ingen vanlig dag utan min 18års dag och självklart ska detta firas men jag fick allt en tjuv start igår, Pappa, farmor och co. Kom till Linköping och det blev en utsökt middag på afrodite och mycket skratt och kul, inte ofta vi alla från pappas sida är samlade och det var riktigt kul, farmor var allt lycklig såg man! Jag älskar er! Nu ska jag iallafall få i mig lite mat eftersom jag ej hann äta frukost i morgon stressen, gårdagen var iallafall lyckat Emmie bakade världens godaste tårta till mig och dte blev mys och krök hos mig, jag och Becca ägde dansgolvet som om två soulmates funnit varandra, Fridah va allt med en stund och skakade loss. Iallafall tack för alla som har ringt och grattat mig, och för igår, nu är det dags för Göteborgana att få en tillbaka blick på Karolin Chambel och hennes tjejer.! Ikväll smäller det!

Kiss n hugs
Karolin Chambel
p.s: om av någon anledning att ni inte kan komma hit hem till mig ikväll så kommer vi dansa på blvds dansgolv hela natten, titta gärna förbi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karolin!
Vill bara säga att vi önskar Dig det allra bästa. Hoppas du haft en underbar dag för det är du värd!
Muitos Parabens !
Dos tios Ana e Luis Cardoso
STORT GRATTIS!!!!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL