Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 6

uppdatering

Godkväll Godkväll, Klockan är halv två på natten och jag kan inte sova, även om kroppen skriker efter sömn. Jag ska nämligen upp klockan 4 och göra mig i ordning till att ta tåget med Anna till Göteborg klockan 7.14. Sk bli sjukt roligt att komma hem över helgen, det blir Tjejkrök hos mig med underbara flickor samt kusiner sedan får vi ju se vad kvällen bär av. Ska iallfall ge mamma en stor Bamse kram när jag kommer fram!!!! Ska fika med Moa och Josefine också, sedan kanske jag tar en sväng förbi Rudebecks innan jag hälsar på pappa och ger han en stor puss för att han är världens bästa pappa någonsin!

Jag och Fridah var ju på Berns idag på kvällen, måste säga att jag hade riktigt trevligt. Vi fick också agera fotograf för festen då, den "riktiga foto mannen" hade en söndring kamera. Snittarna var Fridahs favorit (särkilt dom med räkor) och jag kan tala om att jag slank i mig ett par jag med. Bilder och annat kommer antagligen imorgon då Fridah är på jobbet och fixar m.m Lycka till älskling! GOGOGOOO!!!!!!!!!!! Men men förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera, Adam har ju varit här och hälsat på & varit världens underbaraste som tagit hand om mig på sitt bästa viss, jag är lycklig vill jag lova. Min man är för bra för mig helt enkelt. ! Nu blir det att prata med kusinen Jacqueline för hon kan inte heller sova. Mer detaljer m.m får ni imorgon för min kropp säger ifrån nu .

Kiss N hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL