Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, februari 2

solning

Klockan har precis slagit halv 4 och snart är det dagt för mig och Fridah att ta oss till odenplan för att sola på världens bästa solarium enligt mig :) På jobbet har dte varit slappt idag vilket känns skönt då jag inte sovit så mycket i natt då min älskling ringde och vi pratade halva natten. Han kommer upp imorgon och vi tar också in på hotell för att ha det mysigt och beställa roomservice :) Ska bli skönt att bara få omfamna honom och känna värmen han alltid utstrålar. Fridah får dock inte vara med haha eller jolita grann men förövrigt ska hon sova hos Eddie och mys där hon med. Kärleken är vacker som sagt men sagan är alltid svår att skriva. Fridah nämnde nyss att min farmor kanske läser min blogg och om hon gör det kan jag tala om att hon inte vet att jag ska sova på hotell med adam, min pojkvän. Hon vet inte ens att jag har någon så farmor om du läser detta, kom och prata med mig så ska jag allt berätta hur det ligger till, om inte så får det nog vänta ett tag. Menmen nu ska jag få fridah att slita sig från andra avenyn sedan blir det solning ska ni se. Hörs senare

Kiss n hugs

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL