Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, februari 11

Life is never easy

Godkväll, Fridah har redan somnat och jag ska snart dra mig till kojs jag med men tänkte skriva några rader innan det är dags. Idag har det varit en rätt okej dag på jobbet jag blev klar med min after work artikel och den blev helt okej, lite fin slipning imorgon och den är redo att publiceras. Hade dock lite problem med att få tag på personer inom event i Västerås, ska nämligen skriva ett reportage om just västerås som en event stad men människorna där verkar vara så upptagna att dom knappt kan svara i telefon!! Men jag ger mig inte mina damer och herrar deras telefoner kommer ringa sig varma tills dom är där för att ge mig svar på mina frågor! Det kan dock hända att det får vänta till på fredag eftersom att imorgon ska vi på intervju med Linda Rosing, Fridah ska nämligen intervjua henne till våran tidning i skolan samtidigt som kickoff ska plåta henne till omslaget och ställa sina frågor. Ska allt bli spännade och se vad hon är för filur! Sedan har vi pratat med våran kära metor idag, vi saknar dig så Niclas och han verkade verkligen stolt över oss vilket känns skönt. Han har till och med ordnat att vi inte behöver stressa med alla dessa uppgifter som lärarna skickat med oss vilket gör att vi bara tycker om honom mer eftersom att tid till det är något vi har väldigt ont om! Menmen Idag är det också Min älskade lillebrors 12 årsdag GRATTIS IGEN och även om jag inte har kunnat vara där och ge han en stor mysig puss så vet ahn att jag älskar honom och jag hoppas att han haft en toppen dagen med resten av familjen!!! Vi tar en dag du& jag när jag kommer ner sedan! annars har dagen varit lugn pratade lite med farmor och hon förstår mig nog trots allt :). Nu ska jag hoppa i kojs och imorgon lovar jag att berätta allt om mina planer för tv-kocken Per morberg och Miss li, sov så gott.
Kiss n hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL