Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, januari 28

Presskonferens och Ida

Sitter på "vårat kontor" har precis käkat lunch och fridah är fortfarande igång med att inte ny energi. Imorse blev det stressigt då jag endast hade 35min att göra mig i ordning på & äta frukost, men jag hann till slut. Sedan blev det presskonferens om Ryan airs och deras nya utbud på resor och jag kan nämna att ni som vill resa billigt och bra ska gå in ikväll efter klockan 00.00 då dom släpper 1 miljon flygbiljetter för 109kr till alla deras resemål, Så passa å att fynda jag tror att ni lika mycket som jag vill iväg från allt detta regn snart! Men men vi måste tydligen sticka vid 14.00 då det är möte här, men hoppas på en tidig dag så att vi kan ta en runda å stan :) vi får väl se, men ska hälsa till Ida som sitter i skolan alldeles ensam och bara är själv Jag saknar dig med ! Hörs senare...
Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL