Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 27

shopping!

Kom nyss ut i duschen så nu sitter jag här ivirad i min morgonrock med ansiktsmasken som brännr varm. Håller på att rehabiliterar inför helgen, ska ju ha en helg full med party & plikter. Ska bli kul det där, imon blir det förkrök hos oss med massa trevliga personer & mycket annat gott, sedan bli det bk & party på högsta nivån vill jag lova. På lördag är deta bara att sova ut, äta gott & sedan börja om på nytt igen. För ja på lördag är det kvällen vi väntat på om man säger så & mer om den kvällen får ni veta när det verkligen har hänt :) hehe. Så jag ahr inte skrivit så mycket det senaste? Har helt enkelt haft fullt upp. I tisdag blev det girls day i norrköping & det blev shopping på en hög nivå, god mat & en rolig bilfärd. Me like, Igår blev det mycket mer shopping eftersom att jag tydligen inte hade någon skola?!? Natta & jag var i full gång & grbabarna som kom med för en liten stund blev chockade! Men mina inköp dom här dagarna har varit utsökta minst sagt! Så ni vill säkert veta vad det va eller hur?
1. Trosor med stay up`s spännen - även under ska man vara fin (lindex)
2. Ett svart Diadem med diamanter & nät - elegant är förordet, sexigt är gömman (GLITTER)
3. En svart vollange-kjol med hög midja - för nattklubben (H&M)
4. En svart blus med vita detaljer - gossipgirl for real (H&M)
5. Ansiktsmask - den som nu sitter på. (lindex)
6. Ett svart diadem med rosett - för söt är sexigt. (GINA.T)
7. Ett par lila handskar med rosetter. - för att utveckla vardagen (MQ)
8. En silver/svart rosring - för handens rörelser säger mer än ord (GINA.T)
9. Stay up`s svarta - för att klargöra outfiten (lindex)
Sen så har såklart Natta köt dubbelt så mycket ( hon har tvångstankar när det gäller shopping) hehe och det bästa är att storleken är det samma & smaken går att mixa :) me like, men men jag ska även berätta att jag fått fina blommor av adam där vi har hälsat på ibland, han är så gullig, skolan går framåt & imon är det fredag så nu är det dags för miggag & gossip med mina romies för nu kurrar min mage rejällt!
xx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL