Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 27

kc

Hej pepps, det blir det sista inlägg innan jag och natta ska ha mys med film & gott :) hehe men det jag skulle berätta var om mina planer inför december månad. Jag ska ju till pappa i sthlm nästa helg :( haha och leva lite happy-family life & sen kommer nog min PAPPA från gbg hit och hälsar på, jag vet har två pappor men så är det bara. Sen är det ju så att vi här i en annan del av köping åker till fjällen den 14 - 18 dec med Nattas familj :) hehe nice, sen blir det upp till pappa igen för att fira lilljul hos farmor & sen blir det ett besök till mamma den 22 dec för att fira jul med familj & sedan nyår med familj & min underbara josefin plus många fler? frästen berättade jag att jag & nat var på bio igår och såg världens bästa film? Twighlight eller hur det stavas, den var iallfall sjukt bra & ja tårar kom & kärleken flödde i biosalongen ! Rekomenderar alla att se denna, morfar som lillebror sjukt bra !! Frästen måste bara skriva att min mamma är underbar som kämpar på, älskar henne till max ! Saknar dig mamma men vi ses ju snart bara ca: 23 dagar kvar... men men nu är det film , ha det mysigt nu alla läsare & så har vi alla en toppen fredag imon & satasar till fullo i skolan & har party till max på kvällen
Ni vet att ni älskar mig egentligen :) haha XOXo karolin chambel
'p.s: godnatt

1 kommentar:

Cillan sa...

Hej Gumman har läst din blogg idag blev glad för din skull att du har det så bra o roligt . Är så stolt över dig du skriver så fint och man vill bara läsa mer. Du kommer att bli en bra jornalist det vet jag . Lite tårar kom för saknaden är så stor och jag är så glad och tacksam att du har Natta o Anna som tar hand om dig dom är underbara krama dom från mig. Älskar di
Moder Jord

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL