Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 11

Godkväll, godkväll. Somnade till på soffan en stund så uppdateringen jag lovat blev lite senare än planerat, sorry. Så jobbet gick rätt okej, förutom att man hade en tjatade kurre till vänster som hela tiden hade ett hett samtal med min kära romie, natalie. Hehe men lite kul å jobbet måste man ju få ha & vad är ett roligt jobb om det inte finns lite oskyldigt skvaller? Så han prata lite med Josefin på msn på jobbet, förlåt gumman att jag inte hunnit ringa. Saknar dig jätte mycket ser väldigt ifram emot våra shopping rundor vi kommer ta i vintermyset när jag kommer ner. Och Nyår kan knappt vönta, vad som än blir av firar vi tillsammans iallfall <3 Jag kan också medela för alla er som klickat in på hennes blogg & insett att uppdateringen varit usen (sorry, men det har den) att hon nu börjat skriva igen så att jag & ni kan få reda på lite mer vad som händer på min hemma plan & hennes tankar om höstdepan vi alla går igenom. Så va å stan med mina romies idag & blev helt kär i tusen olika kläder från H&M, ni vet den där rödrutiga "kavajen" som vi alltid ser lilla Jenny H ha på sig i gossigirl, en liknade sådan och tusen söta toppar och hur fina underkläder som helst så jag tycker att ni imorgon ska gå till närmsta hm och kolla in läget. Nu kom natta som förövrigt har klagat på allt idag! Haha tro inte att hon har slutat hon kan nog hålla på tills lönen kommer och shoppingrundan som är enda medicien för höstdeppan kommer :) Men men nu ska jag skriva lite på min artikel som ska in i tidningen imon, puh! Kiss N hugs
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL