Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, september 20

Torsdags & Fredags uppdatering.


Lite bilder från kvällarna som vi sent ska glömma flickor.
Hej nu är jag hemma igen, efter 2 dagar av underbara människor & kvällar som fick än att aldrig vilja att dagen skulle ta slut. I torsdags var det Insparksfesten och förkrök hos Caroline, vi alla blev rent ut sagt dygnraka och hade det super kul. Kön in va det värsta jag sätt men allt gick bra med lite fixfix. Väl inne träffade jag alla möljiga välkända ansikten som David, the boys, Björn, Josefine & ja en hel del människor man tycker om helt enkelt. På dansgolvet var vi vildast och i baren blev vi stamkunder. Madds & jag drog hem vid halv 2 tiden & resan hem till madds va, ja intressant ( usama bin ladin? ) haha. Vaknade & hade missat första lektionen men vi kom i tid till svenskan, ja tro det eller ej vi alla flickor kom till skolan, ja alla utom özum då. I klassrummet stank det som när man sover 5 pers i ett minimalt rum där alla är alkoholpåverkade. USH! med andra ord, bara minen på Lärarna när dom kom in eller när dom träffade oss i trappan förklarade hur hela skolan mådde, ja iallfall alla 2:or & 3:or. Philip luktade unket! Men Men väl på dagen blev det att skynda att shoppa det som var nödvändigt inför kvällen hos holm & sen hem och rehabilitera för att sedan göra sig i ordning för glitter & Glamour. Väl hemma hos holm hade vi det underbart & alla va super snygga! kvällen tilllät många drinkar, flera danser, rökning, present öppning, mat, massa gott & underbar tjejer. Väl efter en super kväll hos amanda blev det för mig & Nathalie att dra till underbar där vi träffade simon & simon m.fl. Kvällen avslutades i olskroken med en somnar film :) Idag är det lördag o jag har städat hela dagen. Nu ska jag hoppa in i duschen för att möta upp Josefine & gå på krök i långedrag. Underbar tjej den där josefine måste jag säga!
Ciao
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL