Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juli 28

Uppdatering av helgen!



Solen schteekte på oss alla idag och jag fick ledigt :)
Sorry, dålig uppdatering från i helgen jag vet , men sanningen jag har varit på tok för bakis och jobbat för att ha orken att ens kolla på datorn, så ni får allt i ett nu. Så fredags alltså, gjorde i ordning på jobbet och åkte hem för att bya väska ( onördigt), sen åkte jag, bella och joanna in för att möta Soffan och Mommo i brunnsparken därifrån blev det tjöt ända till chezz, där vi då träffade vi freddan, james & alex, vilka var dom första vi såg, så¨det började redan vilt där, med shot "race" och massa annat sen försvann jag och soffan in igen och det blev shot efter shot, cider efter cider. Sjukt kul. Sen träffade vi kirre från ingenstans och sen kom äntligen lilla Sara, jag var på tok för dragen för att komma ihåg så mycket efter det, men kul som fan hade jag. Hur jag kom hem? det är frågan, har ett svagt minne av att en snäll flcika hjälpte mig in i en taxi, och att jag tjöta som fan med taxi chaffören, men men, hem kom jag även om jag inte riktigt vet vad ja gjorde här hemma, för det såg ut som ett helvete när jag vaknade upp med en baksmälla av Tequila som jag aldrig vill känna igen, för övrigt har jag glasbitar i foten, eller hade Chrille fick ut dom på lilleby idag. Men lyckad kväll ändå måste jag säga. I lördags jobbade jag med glas i foten och sedan blev det bad i Eriksberg med Bella & Olivia( som för övrigt hoppade från bron, inte göta älv utan eriksbergs mini bro!! galna flickor! ) , och drive in "host" Walk in på BK. Mums, med den baksmällen behövdes mat i mängder eftersom jag tydligen inte kunde behålla något imagen alls. "Snyft". Men Men idag fick jag ledigt och det blev bad i Saltholmen och Lilleby, med ja rätt många, Bella, Mommo, Chrille, Dani, Sandra, Jemilia, Alex, Jannika, Nikola, Roberto & typ 100 till :) Jätte trevligt även om jag blev mobbad för att läsa min bok och vara vit eftersom jag jobbat alla soldagar i princip. Men brännan kommer mina damer och herrar den kommer! ! Trevlig dag som avslutades med Bella och Mommo hos min fader för att skriva ut biljetter till grekland ;) ME LIKE! imon blir det upp tidigt och möta soffan och bella för att fixa lite inför grekland och sen shopping av bikini och bad!
Nu måste jag sova innan bella stryper mig över msn. Godnatt!
Puss och kram
Karolin Chambel

Chezzan föfan!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL